zaterdag 21 februari 2015

Het wordt weer een mooi festivalseizoen!

Zomers staan voor mij altijd in het teken van vele heerlijke festivals (en waterpolotoernooien :)) De agenda begint al weer lekker vol te lopen. Een overzicht van de festivals die ik nu in de agenda heb staan:

Indian Summer Festival
Vorig jaar had ik kaartjes gewonnen voor dit festival in Langedijk (bij Alkmaar) en hier hing zo'n heerlijke festivalsfeer dat we dit jaar weer gaan. En het is eindelijk de kans om Anouk live te zien (nog nooit live gezien, shame on me!)


Westlandse Cross
Een lokaal festival bij ons in de buurt waar Blof en Kensington komen. Nog één andere band moet nog bekend worden. Kortom een gezellig feestje met veel bekenden!


Concert at Sea (Zaterdag)
De Counting Crows komen weer naar Concert at Sea en aangezien vriendlief een megafan (en dan druk ik het nog zacht uit) is van deze Amerikaanse band gaan we ook naar het feestje op de Brouwersdam. 


North Sea Jazz (vrijdag)
Vorig jaar ben ik met mijn nicht een goede traditie gestart: North Sea Jazz in Ahoy. Dit jaar komt Lady Gaga samen met Tony Benett op vrijdag en dat moesten we zien!  


Welke festivals ga jij dit jaar bezoeken?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten