woensdag 24 december 2014

14 favoriete liedjes van 2014

Het is weer lijstjes tijd! Ik luister bijna de hele dag muziek. In de auto, op het werk, thuis... alleen als ik in het zwembad lig tijdens waterpolo moet ik het even zonder doen. Mijn 14 favorieten van 2014!

#1 Bear's Ben - Elysium

Prachtig is hét woord wat ik hierbij zou plakken. Vooral het moment als het orkest ingezet wordt!


#2 Chef's Special - In Your Arms 

Hele mooie boodschap maar toch deels vrolijk verpakt. Een blijvertje! 

#3 Hozier - Take me to church

Dit is echt een ander geluid! Echt een andere sound dan de vele 10 uit een dozijn nummers!

#4 Beautiful - Douwe Bob

Dit nummer maakt bij mij echt indruk tijdens de herdenking van MH 17.

#5 On Top of the World - Imagine Dragons

Vrolijk en lekker meebléren in de auto haha.


#6 My Type - Saint Motel

Bij dit nummer start je al met swingen! Echt zomergevoel!


#7 Hello, You Beautiful Thing - Jason Mraz

Yes, Jason Mraz was terug! En weer een heel fijn liedje!



#8 Stolen dance - Milky Chance 

Vooral het melodietje blijft heerlijk hangen!

#9 Feesttent - Kraantje Pappie

Een fout feestnummertje mag uiteraard niet ontbreken :)


#10 Legendary Lane - Dinand

Natuurlijk een kroon op al die mooie sportmomenten tijdens de Olympische Spelen!

#11 Budapest - George Esra

Dit hoort echt tot de liedjes die ik bijna bij iedere autorit hoorde!

12# Geronimo - Sheppard

De vrolijk maker van de afgelopen weken! 


13# Love never felt so good - Michael Jackson & Justin Timberlake

Dé zomerhit (wat mij betreft) 


14# I'll be there this christmas - Gary Fomdeck (Gerard Ekdom)

Een fantastische grap, dat Gerard Ekdom nu tijdens Serious Request op nummer 1 staat! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten