zondag 28 december 2014

Mijn 14 momenten van 2014

1# Ik zwom 2 KM in openwater in 37 minuten voor ALS ruim €395,- aan sponsorgeld! 

2# Ik maakte een fantastische afdaling vanaf de Euromast: tokkelend! 


3# We gingen op kamp naar Bennekom met 40 kids en 15 man leiding! 


4# Supertrots op Broer, Vader & Sander die alle 3 op dezelfde dag de Marathon uitliepen!


5# Top toernooi op Rheden gehad met alle meiden! 


#6 Maar liefst 3x was ik dit jaar op Terscheling! In April was het echt prachtig weer en maakte ik deze mooie foto met blauwe lucht. 

#7 In Spanje hadden we een heerlijke vakantie maar met een zwart randje...  we vlogen op dezelfde dag als het ongeluk met MH 17. Foto: prachtige illuminade boven Albufeira.

#8 Mijn kleine broertje naar de andere kant van de wereld om vrijwilligerswerk in een weeshuis op Sumba te doen. 

#9 Voetbal! Precies op Sanders verjaardag vond de 1/8 finale plaats, dus een huisvol met oranjefans!

#10 De kwartfinale vond plaats terwijl we op toernooi op Schonebeek waren. Wat een spanning met alle penalty's en daarna toch een groots feest met c.a. 1000 man!


#11 Wat een bijzondere bruiloft op 5 december, natuurlijk met heel speciale gasten!


#12 Heerlijk dagje in Gent geweest met Sander op een stralende dag in Maart!


#13 Op helaas een druilerige dag in juli een geslaagde Instawalk van Hotel New York naar ss Rotterdam georganiseerd. Meer dan 70 fotografen en 1500 foto's!


#14 Heerlijk aan het einde van het jaar naar de kerstmarkt in Keulen. 

En natuurlijk heel veel andere bijzondere momenten!
Op naar een mooi 2015! 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten