maandag 2 december 2013

Please take me to:NYC (Carlissa's guide!)

Al meer dan een jaar geleden ging mijn droom in vervulling: New York City. En ooh wat wil ik weer graag terug. Nog steeds zwijmel ik bij het zien van foto's, blogs en films van the city that never sleeps. Oud klasgenoot Carlissa is ook fan van New York, in 2 jaar tijd ging ze er 3 keer heen waarvan zelfs een maand! (jaloers!) Nog jaloerzer ben ik op de helicoptervlucht die ze maakte! Fantastisch niet? Alles wat Carlissa in New York tegen kwam heeft ze gebundeld in een eigen reisgids die ze ook nog heeft vormgegeven! Handig is ook het a5 kaarten mapje met losse kaarten van Manhattan en daarnaast heeft ze ook Layar toegevoegd.Via Layar krijg je o.a. een persoonlijke boodschap van Carlissa te zien, maar kun je ook de kaarten die Carlissa zelf vormgegeven heeft op je iPhone binnen halen. Daarnaast vind je afwisselend quotes van haar blogs terug. Ik zou zeggen.. must have en bij t bestellen kreeg ik zelfs nog een dollar cadeau! Bestellen kan online. 3 tips die ik zelf had gemist en waarom ik dus wel weer terug zou willen...!


  • Jumplife: in Nederland zie je het nog niet terug maar dat zal niet lang meer duren. Doe een workout op een trampoline tussen de echte New Yorkers! Carlissa schrijft...
  • Bryant Park: het parkje tussen de wolkenkrabbers waar de hard working citizens werken. De public libary hebben wij ook niet bezocht en ligt hier aangrenzend en in de zomermaanden waar open air movie plaats vindt. 
  • 9-11 walking tour by Tribute Center. Ground Zero was op de dag dat wij Down Town waren niet toegankelijk. Dus ik ben erg benieuwd naar de indrukwekkende verhalen.
En dan nog schaatsen en de kerstboom bij Rockefeller Center, Het Guggenheim Museum, De Apotheke bar en die Helicopter tour! Please take me (back) to NYC!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten