donderdag 5 december 2013

Throwback Thursday: New York Moments...

Al meer dan een jaar teer ik op flashbacks aan onze trip naar New York en Washington. Ik heb m'n foto's al tich keer terug gekeken en ik kan niet anders zeggen: ik wil terug! :) Op m'n blog heb ik mn NYC foto's nog niet eerder gedeeld, dus bij deze!

We maakten op de allerbeste dag (strak blauwe lucht) een tocht van 1,5 uur over de Hudson-EastRiver-Liberty Island



Het blijft amazing: zoveel mensen zo dicht op elkaar. Het nieuwe WTC is nog in aanbouw (Empire State Building)

Bij AE outfitters kocht in mn favoriete hoodie. En konden we op de foto voor onze 15 sec. of fame op Time Square!


Het MoMa is/was op vrijdagavond gratis toegankelijk. Druk maar zeer de moeite waard. Sowieso is de shop een plek waar ik tassen vol souvenirs en stationary kocht!

 Geen tuincentrum show kan meer op dan de Kerstetage bij Macy's!

Een rooftop bar bezoek is amazing en een absolute must do!

Vanaf Top of the Rock kijk je op het Central Parc en zie je pas hoe groot het echt is! En kijk je natuurlijk naar het Empire.


Wandeling over de Brooklyn Bridge bij zonsondergang: romantisch mooi!

The MET, naar mijn weten het allergrootste museum ter wereld. Hier was toen wij er waren een toffe Andy Warhol tentoonstelling - waar we absoluut geen foto's mochten maken. Maar ook de Hollandse meesters hebben een grote ereplek.Het dakterras is ook een fijne plek.

The High Line, een moment van rust en bezinning met geweldige streetarts!

Need i say more? Central Parc.


En dit was wel het ultiemste NY moment: We liepen de set op van de allerlaatste Gossip Girl aflevering in Central Parc. Inclusief de bijna volledige cast (alleen Serena en Dan waren er niet).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten